OBIECTIVUL FUNDAMENTAL:
Formarea unor atitudini pozitive faţă de medul înconjurător şi stimularea interesului faţă de păstrarea unui mediu curat
OBIECTIVE OPERAŢIONALE:
a) Cognitive:
OC1: să identifice căi prin care pot contribui la menţinerea unui mediu sănătos;
OC2: să exemplifice cum pot participa la activităţi de îngrijire a mediului;
OC3: să exemplifice metodele de reciclare a deşurilor;
OC4: să identifice activităţile omului care duc la degradarea mediului.
b) Psiho-motrice:
OP1: să menţină poziţia corporală corespunzătoare activităţilor;
OP2: să utilizeze materialele auxiliare şi instrumentele de lucru.
OP1: să menţină poziţia corporală corespunzătoare activităţilor;
OP2: să utilizeze materialele auxiliare şi instrumentele de lucru.
c) Afective:
OA1: să manifeste interes pentru lecţie;
OA2: să aleagă comportamentele potrivite pentru menţinerea mediului curat şi sănătos;
OA3: să coopereze cu învăţătorii şi colegii pentru realizarea sarcinilor.
OA1: să manifeste interes pentru lecţie;
OA2: să aleagă comportamentele potrivite pentru menţinerea mediului curat şi sănătos;
OA3: să coopereze cu învăţătorii şi colegii pentru realizarea sarcinilor.
I. RESURSELE MANAGEMENTULUI CLASEI:
1.METODE ŞI PROCEDEE:
a) de comunicare orală:
- -expozitive:explicaţia, expunerea, instructajul verbal
- -conversative: conversaţia, discuţia colectivă, problematizarea
b) de exploatare:
- -directă: observaţia dirijată, investigaţia, lucrul individual şi în echipă, exerciţiul, turul galeriei.
- -indirectă: tehnici de gândire critică, brainstorming-ul
2. FORME DE ORGANIZARE:
- individuală
- frontală
- pe grupe

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu